کاربران اینترنت هر روز در معرض تبلیغات بسیاری قرار می گیرند. تبلیغاتی که اغلب نقش آزاردهنده ای دارند (چشمک زدن بنرها، پاپ آپ هایی که به طور ناگهانی در وسط صفحه باز می شوند و ...) و به مرور زمان یاد گرفته ایم که آنها را نادیده بگیریم. بنابراین، مانند قبل مفید نیست.
با در نظر گرفتن این موضوع، شرکت ها به روش های تبلیغاتی جدیدی نیاز دارند که توجه از دست رفته را بازگرداند.
در بین مطالب بازاریابی، تبلیغاتی به نام گزارش بازاریابی وجود داشت که امروزه توسط بسیاری از کارآفرینان به ویژه کسب و کارهای آنلاین برای توسعه کسب و کار خود استفاده می شود. به گزارش خبری، گزارش خبری نیز گفته می شود. برای خرید رپورتاژ آگهی به سایت destination iran مراجعه نمایید.
در این مقاله از نوین بلاگ شما را با مفهوم رپورتاژ تبلیغات آشنا می کنیم و به شما توضیح می دهیم که چیست و چگونه می تواند کسب و کار آنلاین شما را متحول کند. پس با ما همراه باشید.
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی معادل کلمه advertorial (ترکیبی از کلمات تبلیغاتی و سرمقاله) است و نوعی تبلیغات است که در قالب مقاله یا گزارش به عموم ارائه می شود. به حدی که در نگاه اول خواننده زیاد جذب تبلیغات آن نمی شود و آن را محتوای مصرفی می داند.
در واقع گزارش نوعی تبلیغات است که سعی دارد مزایای یک محصول یا خدمات را در ذهن مخاطب تقویت کند. گزارش تبلیغاتی فرآیند تهیه یک گزارش کاملاً بیطرفانه برای انتقال پیام برند یا معرفی محصول یک شرکت و ارائه آن برای انتشار در رسانهها (این میتواند یک مجله رسانهای، برنامه تلویزیونی یا وبسایت باشد). در نهایت مدیر تبلیغات آن رسانه بابت انتشار این گزارش مبلغی را از شرکت دریافت می کند.
گزارش ها فقط برای دنیای اینترنت نیستند. تبلیغات در روزنامهها و مجلات چاپی معمولاً به شکل یک مقاله یا داستان خنثی است که معمولاً تحت عنوان «حمایتشده»، «محتوای حمایتشده» منتشر میشود. در تلویزیون، این نوع تبلیغات در قالب تبلیغات برای معرفی محصولات شما به مردم ارائه می شود. به عنوان مثال، هنگامی که یک سخنران در وسط ارائه خود محصولی را ذکر می کند، یک نوع گزارش محسوب می شود. در رادیو و تلویزیون خود می توانیم نمونه های زیادی از این دست پیدا کنیم.
فرم آنلاین گزارش همانند فرم چاپی آن است، اما به لطف کنترل بیشتر ایجاد محتوای بیشتر در وب، می توان از متن، کلمات، تصاویر و ویدئوها به طور همزمان استفاده کرد.
رپورتاژ تبلیغات در تبلیغات اینترنتی به چه صورت است؟
اکنون که متوجه شدیم گزارش چیست، بیایید به گزارش آنلاین برویم، احتمالاً درباره این نوع گزارش، مقالات و گزارش های مشابهی که با هدف تبلیغ برند یا محصولات خود در شرکت های خبری و وب سایت ها می نویسید، اطلاعات بیشتری دارید. در زمینه کار یا در وب سایت ها. ترافیک عالی برای ضربه زدن به شما داشته باشید
وب سایت هایی که گزارش های تبلیغاتی را منتشر می کنند در ازای دریافت هزینه، این گزارش ها را منتشر می کنند.
خوب، همانطور که احتمالا قبلاً متوجه شده اید، این مقاله در زیر مقالات و اخبار سایت منتشر می شود و در نتیجه شانس زیادی برای دیده شدن وجود دارد. البته، این نوع مقالات اغلب به عنوان "حمایت مالی" یا "گزارش های تبلیغاتی" برچسب گذاری می شوند. اما همچنان نسبت به اشیاء معمولی توجه بیشتری را به خود جلب می کنند.
لازم به ذکر است که ماهیت اینترنت شرکتهایی را ایجاد میکند که میتوان از متن، تصاویر و ویدئو به طور همزمان برای انتقال بهتر پیام خود به مخاطبان استفاده کرد. با این حال، گزارش های تبلیغاتی نوشته شده می تواند مزایای زیادی برای کسب و کار آنلاین شما داشته باشد. مزایایی که ممکن است بپرسید چیست؟ برای پاسخ به سوال سئوی شما فقط به یک کلمه نیاز دارم!
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4